Iza Jaszczyszyn: Gold } -->

Gold

wtorek, 25 października 2016



Notka miała być wczoraj ale pochłonęło mnie sprzątanie domu :) Strasznie lubię te zdjęcia. Na ten dzień planowałam inną lokalizację ale brak dojazdu mnie zniechęcił więc zadowoliłyśmy się polaną na naszej rodzinnej wsi. Akurat była tak piękna pogoda, że szkoda było nie skorzystać. Chłonę wszystkie promyki słońca bo tylko one trzymają mnie z dala od kompletnej jesiennej depresji. Z tego względu nie wyobrażam sobie mieszkać w źle oświetlonym domu- nie wstałabym z łóżka przez całą jesień i zimę. W takie dni jak te (czyli brzydkie, deszczowe i szare) ratuje mnie truskawkowa herbata z dużą ilością cytryny, dobre śniadanie i playlista "Have a Great Day!" na Spotify :) Nieposiadanie laptopa wychodzi mi na dobre bo gdybym go miała to bym notki pisała z łóżka :)

PS. w większej mierze przesiadłam się już z Photoscape'a na Photoshopa- chcielibyście może znów tutoriale? :) Te zdjęcia były obrobione używając akcji którą stworzyłam na szybko wczoraj :) Ale z chęcia pobawię się bardziej i może znów będę udostępniała tutoriale jak przerabiam zdjęcia jeżeli będziecie chcieli :)




Jestem zakochana we włosach Marysi od dawna, szczególnie kiedy są takie długie i uważam, że przepięknie się prezentują na zdjęciach, szczególnie w jesiennej odsłonie :)











W sobote mam swoje pierwsze dziecięce zdjęcia, trzymajcie kciuki! :)

Do następnego!

5 komentarzy :

  1. Jakie przyjemne kolory! Skoro nie ma złotej jesieni za oknem, to dobrze, że chociaż u Ciebie można ją znaleźć :D Zdjęcie nr 6 to mój zdecydowany faworyt. A no i światło w kuchni to mistrz!
    P.S. Twoje krzywe do Photoscape tak mi rozruszały obróbkę zdjęć, że nawet nie masz pojęcia. Najpierw bazowałam na różnych kombinacjach krzywych stworzonych przez Ciebie, a potem sama zaczęłam bawić się w Photoshopie, czekam na nowe tutoriale z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Ja tak samo zaczelam bawić się photoshopem. Czekam zatem na nowe tutoriale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo tęsknię za czasem przeszłym a tu ty zaczęłaś znowu udostępniać zdjęcia i pisać... zupełnie jak za dawnych czasów.
    Cudownie złocisty ten post, tym bardziej dla mnie - miłośniczki jesieni.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecia bardzo mi sie podobają <3 trzymam kciuki za zdjecia z dziećmi i czekam na tutoriale, niezwykle sie ciesze ze wróciłaś :)

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń